2023 canam MAVERICK TRAIL DPS
INFORMACJE
Liczy się każdy kolejny zakręt

Bogata w moment obrotowy moc Rotaxa i dające poczucie pewności dynamiczne wspomaganie kierownicy (DPS) zapewnia pełną kontrolę, komfort i możliwości poza jego 62-calową szerokością.

Maverick Trial

Rozgość się i przejedź ostatnią milę. Nasz najwęższy pojazd o szerokości 50 cali — z każdym calem Can-Am. Zbudowany, aby sprawdzać się zarówno na długich trasach, jak i na nowych trasach, z niezawodnymi, ekscytującymi możliwościami.

Nie idź na kompromisy

Dzięki Can-Am Maverick Trail sprawy stają się osobiste. Ten pojazd jest naszym najwęższym pojazdem obok-siebie — i to dobrze: możesz przejeżdżać przez najciaśniejsze przestrzenie i nigdy nie oglądać się za siebie. Z mocą do 75 KM i zwiększonym komfortem w kokpicie Ergo-Lok, Can-Am Maverick Trail dopasuje się do Twojej jazdy i warunków. Nigdy nie prosi Cię o rezygnację z tras: jedź na długie przejażdżki lub ruszaj na szlaki, jeśli tego chcesz. Na szlaku Can-Am Maverick uzyskasz całkowitą wolność. Nie powinno być inaczej.

Sprawdź, gdzie będzie w stanie się dostać

Postawa na miarę podróży bez kompromisów. Możliwość wjechania tam, gdzie zaprowadzi Cię Twoje serce oraz całodzienny fotel, kokpit i elementy sterujące, które wyprowadzą Cię ze strefy komfortu i zaprowadzą w następną podróż.

Twój Maverick, Twój styl

Niezależnie od tego, czy opuścisz go w salonie, czy zbudujesz, aby pokonać najgorsze, Maverick Trail dostosowuje się do Twojej jazdy i warunków, w jakich się znajdujesz. Dodaj ochronę kabiny, podgrzewanie foteli — i nie tylko — w swoim tempie.

Ekskluzywny kokpit Ergo-Lok

Wszystko, czego potrzebujesz i trochę więcej, ten rozmiar szlaku obok siebie umieszcza dwóch pasażerów w centrum, wykorzystując naszą konstrukcję Ergo-Lok, aby zapewnić dodatkową przestrzeń dla pasażerów bez konieczności zwiększania szerokości poza rozmiar 50 cali.

Jasny, wielofunkcyjny wyświetlacz cyfrowy o przekątnej 4,5 cala

Miej oko na swój Maverick Trail i jego parametry życiowe dzięki zupełnie nowemu 4,5-calowemu wyświetlaczowi. Podświetlony i czytelny w każdych warunkach, z informacjami o pojeździe i elementami sterującymi na wyciągnięcie ręki — dzięki klawiaturze szybkiego wyboru.

Wiodąca w swojej klasie pamięć masowa 5,3 US GAL (20,2 l)

W Maverick Trail wbudowanych jest dziesięć punktów mocowania LinQ, a także skrzynia ładunkowa, schowek wewnętrzny o pojemności 5,3 US GAL (20,2 l) i nie tylko. A każdy jego centymetr został zaprojektowany tak, aby można go było w pełni wykorzystać.

Najbardziej responsywna skrzynia biegów 4WD i CVT

Nasze pakiety o pojemności 1000 cm3 zawierają przekładnię CVT Quick Response System (QRS) oraz możliwość wyboru napędu 2WD / 4WD z automatycznym blokowaniem przedniego mechanizmu różnicowego Visco-Lok† (QE w pakietach DPS), aby sprostać wymaganiom jazdy. Konstrukcja o wysokim przepływie powietrza i ochrona paska napędowego.

Wytrzymały

Maverick Trail jest mocny, dobrze zaprojektowany i przygotowany do szaleństw. Od profilowanej stalowej klatki po zintegrowany przedni stalowy zderzak i pełne płyty poślizgowe, Maverick Trail jest opancerzony, aby pasował do każdej przygody.

Silnik
Silnik 700 / 1000
Typ 700: 52 KM / 41 lb-ft, Rotax® ACE (Advanced Combustion Efficiency) 650 cm3 pojedynczy cylinder, chłodzony cieczą 1000: 75 KM, Rotax® 976 cc, V-twin, chłodzony cieczą
System dostarczania paliwa Inteligentna kontrola przepustnicy (iTC™) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)
Przenoszenie napędu 700: PDrive główny CVT z hamowaniem silnikiem i elektronicznym zabezpieczeniem paska napędowego L / H / N / R / P 1000: System szybkiego reagowania (QRS) CVT z wentylacją o wysokim przepływie powietrza i elektronicznym zabezpieczeniem paska napędowego Extra-L / H / N / R / P
Napęd Do wyboru 2WD / 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-Lok † z automatyczną blokadą
Wspomaganie kierownicy Dynamiczne wspomaganie kierownicy (DPS)
Wspomaganie jazdy Elektroniczna kontrola zjazdu ze wzniesienia Tryby SPORT / ECO™
Zawiezenie
Przednie zawieszenie Podwójne ramię A z wahaczem / skok 25,4 cm
Amortyzatory przednie Dwururowe amortyzatory gazowe
Tylne zawieszenie TTA z drążkiem kołysania / skok 26,7 cm
Amortyzatory tylne Dwururowe amortyzatory gazowe
Opony / Koła
Przdenie opony Carlisle ACT 26 x 8 / 9 x 12 in. (66 x 20.3 x 30.5 cm)
Tylne opony Carlisle ACT 26 x 8 / 9 x 12 in. (66 x 22.9 x 30.5 cm)
Koła Stal 12 cali (30,5 cm)
Hamulce
Przód Podwójne wentylowane hamulce tarczowe 220 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi
Tył Podwójne wentylowane hamulce tarczowe 220 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi
Wymiary
Długość, Szerokość, Wysokość 118 x 62.8 x 69 in. (300.5 x 159.6 x 175.3 cm)
Rozstaw osi 90.6 in. (230.1 cm)
Prześwit 10 in. (25.4 cm)
Klatka Profilowana klatka zatwierdzona przez ROPS
Waga 700: 1,271 lb (576.5 kg) 1000: 1,364 lb (618.7 kg)
Pojemność przechowywania Razem: 20,2 l (5,3 gal) Schowek na rękawiczki: 15,6 l (4,1 gal) Miejsce na kierowcę: 1,5 l (0,4 gal) Konsola środkowa i uchwyty na napoje: 3,1 l (0,8 gal)
Pojemność paliwa 10 gal (38 l)
Uciąg 1,500 lb (680 kg)
Pojemność skrzyni ładunkowej 300 lb (136 kg)
Cechy
Wyświetlacz 4,5 cala wyświetlacz cyfrowy
Magneto 650W
Oprzyrządowanie Gniazdo prądu stałego typu zapalniczki w konsoli środkowej
Oświetlenie Moc przedniego oświetlenia 110 W tylne światła LED
Wciągarka Nie Dotyczy
Ochrona 700: Zintegrowany przedni zderzak ze stali, Pełna osłona ślizgowa 1000: Zintegrowany przedni zderzak ze stali, Półdrzwi, Pełna osłona ślizgowa
Kierownica Regulacja pochylenia kierownicy
Zaczep 2-calowy odbiornik haka
Cena detaliczna
Maverick Trail DPS T 700 Oxford Blue 19 350 €
Maverick Trail DPS 1000 Oxford Blue 21 730 €
Homologacja
Maverick Trail DPS T 700 Oxford Blue T2b
Maverick Trail DPS 1000 Oxford Blue T2b
KONTAKT
Zapytaj o ofertę MAVERICK TRAIL DPS