Outlander X MR 1000 R
2022 canam Outlander X MR 1000 R
INFORMACJE
Stworzony z myślą o błocie

Ulepszony, aby zmaksymalizować moc Rotax 1000R, zdobądź wyciągarkę, ulepszone zawieszenie, koła i opony, które pozwolą Ci pokonać najgorszy, najbardziej błotnisty teren. Teraz z dostępnym przednim mechanizmem różnicowym Visco-4Lok. Gra się zmieniła. Ucz się więcej.

Wydajność ponad ceną

Najbardziej sprawny Outlander w historii, z szerszą sylwetką, lepszym prowadzeniem i wiodącą w swojej klasie mocą do prac i ekscytujących przejażdżek.

Inteligentna kontrola przepustnicy w trzech trybach

Dzięki inteligentnej kontroli przepustnicy (iTC™️) Outlander i jego silnik Rotax 850 i 1000R są wyjątkowo responsywne i sterowalne. Dzięki trybom standardowym, roboczym i sportowym sterowanie przepustnicą iTC w trybie przewodowym zapewnia płynne dostarczanie mocy w terenie. Teraz dostępny również we wszystkich modelach X mr

Innowacja

Niezależne tylne zawieszenie z tylnym wahaczem skrętnym

Najbardziej znaczące ulepszenie Outlandera, z kołami poruszającymi się w górę i w dół w ruchu równoległym i punktami obrotowymi umieszczonymi pod siedzeniem, zapewnia maksymalną stabilność i wrażenia z jazdy do granic możliwości.

Siła

To więcej niż liczby: zdolność do przewożenia imponującego 1650 funtów (750 kg), dwupoziomowego bagażnika oraz przednich i tylnych bagażników z mocowaniami LinQ sprawiają, że Outlander jest szybkim, wydajnym i potężnym towarzyszem do pracy i zabawy.

Postaw poprzeczkę wyżej

Masz pracę na horyzoncie? W mgnieniu oka przestaw się z bagażnika na skrzynię ładunkową. Dodaj tylny panel i wyjmij lodówkę na cały dzień. Na farmie lub na polowaniu, to LinQ ci pomoże.

Silnik
Silnik 1000 R
Pojemność silnika 1000
Typ 91 KM, jednocylindrowy Rotax 976 cc V-twin , chłodzony cieczą
System dostarczania paliwa Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI), iTC
Przenoszenie napędu CVT, P / R / N / H / L, standardowe hamowanie silnikiem
Napęd Do wyboru 2WD / 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-Lok † z automatyczną blokadą
Wspomaganie kierownicy Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS)
Zawieszenie
Przednie zawieszenie Podwójne ramię A 23,3 cm skok
Amortyzatory przednie FOX† 1.5 PODIUM†
Tylne zawieszenie Skrętny wahacz wleczony Niezależny (TTI) skok 25,1 cm
Amortyzatory tylne FOX† 1.5 PODIUM†
Opony/Felgi
Opony przednie ITP Cryptid 30 x 9 x 14 in.
Opony tylne ITP Cryptid 30 x 9 x 14 in.
Felgi Stal 14 cali
Hamulce
Przód Podwójne wentylowane hamulce tarczowe 214 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi
Tył Pojedyncze wentylowane hamulce tarczowe 214 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi
Wymiary
Długość / szerokość / wysokość 246 x 127 x 131 cm
Rozstaw osi 149.9 cm
Prześwit 33 cm
Masa własna 375 kg
Pojemność bagażnika Przód: 45 kg / Tył: 90 kg
Pojemność przechowywania Tył: 21,4 L
Uciąg 750 kg
Bak paliwa 20.5 l
Wysokość siedziska 93.3 cm
Cechy
Wskaźnik Wielofunkcyjny cyfrowy: prędkościomierz, obrotomierz, licznik kilometrów, licznik podróży i motogodzin, paliwo, pozycja biegu, wskaźnik 4 x 4, diagnostyka, zega
Oprzyrządowanie Gniazdo prądu stałego typu zapalniczki w konsoli, standardowe złącze z tyłu (15-A)
System antykradzieżowy D.E.S.S.
Oświetlenie 230 W z podwójnego światła przedniego / hamowania o mocy 55 W.
Wyciągarka 1588 kg
Siedzisko Standard
Ochrona Wytrzymałe przednie i tylne zderzaki
KONTAKT
Zapytaj o ofertę Outlander X MR 1000 R