Kontrola startu, Siedzenie Ergolock™ R, System hydraulicznego wspomagania kierownicy z przeprojektowaną kolumną, BRP Audio – system Premium, Kolorowy wyświetlacz panoramiczny 7,8″ z portem USB, IBR (inteligentny hamulec i bieg wsteczny), Rozszerzony VTS, RF D.E.S.S.™ Key, Wodoszczelna komora na telefon, System mocowania LinQ®, Lusterka szerokokątne, Ucho do holowania nart, Pas do siedzenia.
Pakiet APEX: Maska i lusterka z włókna węglowego, eksluzywne kolory na uchwytach, dywanach, przeszyciach, znaczkach. W zestawie siedzenie pasażera oraz pokrowiec.
RXP-X Apex 300 posiada jako jedyny ekskluzywny system hydraulicznego wspomagania kierownicy, zmniejszający lub zwiększający opór kierownicy podczas pływania.
RXP-X 300 reaktywuje cały segment wyczynowych skuterów z zapierającym dech w piersi przyśpieszeniem, bezkompromisową szybkością i Czynnikiem, który wyróżnia go spośród wszystkich innych na wodzie.
Każda jazda wyznacza nowe granice z kadłubem T3-R. Konstrukcja Deep-V z genialną dbałością o szczegóły i unikalną konstrukcją Shark Grill zapewnia najlepsze w swojej klasie przyspieszenie i precyzyjną kontrolę przy pełnym otwarciu przepustnicy w każdych warunkach.
Rotax 1630 ACE – 300 to najmocniejszy silnik Rotax w historii, zapewniający wysoką wydajność i najlepsze w swojej klasie przyśpieszenie z superdoładowanym współczynnikiem emocji.
RXP-X zapewnia ekskluzywne doświadczenie Sea-Doo, które przenosi każdy dzień na wodzie na nowy poziom. Adaptowalnej akcesoria LinQ, więcej miejsca i BRP Premium Audio podnoszą poprzeczkę każdej przygodzie.
Kolorowy wyświetlacz z niesamowitą widocznością i nowym poziomem funkcjonalności. Połączenie Bluetooth i smartfona zapewnia muzykę, prognozę pogody, nawigacje i wiele więcej.
Zyskaj więcej kontroli dzięki naszemu ekskluzywnemu systemowi IBR – Inteligentny System Hamulców i Cofania, zwiększającemu zwrotność i ułatwiającemu poruszanie się w wąskich warunkach.
Schodkowa konstrukcja siedziska jest wąska z przodu, dla naturalnej pozycji do jazdy oraz szersza z tyłu, dla maksymalnego komfortu. Tylną część można zdjąć, aby uzyskać więcej miejsca do wypoczynku.
Idealny start za każdym razem. VTS pozwala kontrolować nachylenie dyszy z kierownicy. Wstępne szybkie ustawienia pozwalają na znalezienie odpowiedniego nachylenia do twoich potrzeb.