2024 canam MAVERICK X3 DS TURBO RR
INFORMACJE
Uczyń świat swoją sceną

Przednie i tylne amortyzatory FOX to poważny sprzęt, który pomoże Ci “zaprzęgnąć” wszystkie 200 koni mechanicznych w dowolnym terenie i w dowolnym miejscu.

Turbonaładowana rzeczywistość

Witamy na szczycie off-road! Przemierzaj i eksploruj każdy teren w Can-Am Maverick X3. Z mocą 200 KM, zawieszeniem Smart-Shox, zaawansowaną dynamiką przepływu powietrza i modelami RR, ta maszyna przesuwa granice osiągów. Nowy model Can-Am Maverick X3 ma lepszy stosunek mocy do masy, wzmocnioną ramę, większe koła i oferuje nowe sprzęgło pDrive, aby zagwarantować niesamowite osiągi w terenie. Ma również system Ergo-Lok, fotele z regulacją w czterech kierunkach i niską pozycję siedzącą, dzięki której znajdziesz się w centrum tego wszystkiego. Witamy w nowej rzeczywistości.

Maverick x3

Gdzie jazda naprawdę może Cię porwać. Odkrywaj i zwiedzaj tereny w naszym specjalnie zaprojektowanym, wyczynowym pojeździe. Zabrał Can-Am na podium w Dakarze 3 lata z rzędu. Teraz twoja kolej, aby objąć prowadzenie.

Dzika maszyna

Od 200 KM do zaawansowanej dynamiki przepływu powietrza, zmieniają charakter zabawy na piasku, błocie i skałach. Gdziekolwiek się poruszasz, linia Maverick X3 jest mocniejsza, szybsza i bardziej zwinna niż kiedykolwiek.

Nowe opony

Stań na wysokości zadania z nowym, odważnym wyglądem dzięki oponom o średnicy do 32 cali. Skręcaj i zbaczaj z utartych ścieżek we wzmocnionej ramie. Zabiorą Cię na sam szczyt i nigdy Cię nie zawiodą.

Rytm

Oto nowy wodoodporny system dźwiękowy. 6 głośników kompatybilnych z Bluetooth, wielokolorowe diody LED, wzmacniacz RMC i oryginalny odbiornik audio Rockford Fosgate, aby podkręcić swoje listy odtwarzania. Brzmi dobrze?

Trzymaj się!

Przejedź przez to wszystko. Rock crawl czy jazda w błocie, to Twój sposób na adrenalinę. X mr i X rc Turbo RR są teraz dostępne w opcjach szerokości 64 i 72.

Silnik Rotax ACE Turbo RR o mocy 200 koni mechanicznych

W parze z naszym nowym sprzęgłem głównym pDrive możesz spodziewać się lepszych osiągów, o 30% większej amplitudy zmiany przełożeń i przyspieszenia.

Nowy standard

Nasz przedni mechanizm różnicowy Smart Lok™ jest teraz standardem. Jest w pełni blokowany, z czterema sterowanymi elektronicznie automatycznymi trybami, które zawsze zapewniają maksymalną przyczepność w każdych warunkach.

Łukowe podwójne ramię A / skrętne ramię wleczone X (TTX)

Z podwójnym A-Arm w całej gamie, wytrzymałość jest standardem. Wszystkie modele o szerokości 72 cali korzystają z konstrukcji zawieszenia inspirowanego Trophy-Truck. Nasze modele X rc i X mr mają również podwójne ramiona A dla maksymalnego prześwitu.

Amortyzatory wyścigowe FOX

Zbudowany z najlepszymi: w celu uzyskania rewolucyjnych osiągów współpracowaliśmy z firmą FOX, aby opracować zawieszenie Smart-Shox dla Maverick X3. Dzięki nim jest gotowy na każdy teren i styl jazdy. Piggyback z funkcjami od regulacji kompresji i odbicia.

Innowacja

Zwiększ swoje wrażenia z jazdy w terenie dzięki niższej pozycji siedzącej, zaawansowanemu kokpitowi i zwiększonej ochronie. Zaprojektowany z myślą o wygodzie przez cały dzień, z dobrze rozmieszczonymi elementami sterującymi, siedzeniami z 4-kierunkową regulacją i dostępnymi 4-punktowymi pasami.

pDrive

Aby uzyskać niemal natychmiastową reakcję i niezawodne działanie w każdym terenie, Maverick X3 wykorzystuje najnowszą technologię CVT pDrive Primary (w Turbo RR) i Quick Response System X (QRS-X) z wysokim przepływem powietrza i obróbką akustyczną dla napędu jak żaden inny.

Silnik
Silnik TURBO RR
Typ 149 kW (200 KM), turbodoładowany trzycylindrowy silnik Rotax® ACE (Advanced Combustion Efficiency) o pojemności 900 cm3, chłodzony cieczą ze zintegrowanym intercoolerem i wysokowydajnym filtrem powietrza.
System dostarczania paliwa Inteligentna kontrola przepustnicy (iTC™) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)
Przenoszenie napędu PDrive główny i system szybkiego reagowania X (QRS-X) CVT z wysokim przepływem powietrza, L / H / N / R / P
Napęd Blokowany przedni mechanizm różnicowy z wyjątkową technologią Smart-Lok. Prawdziwy napęd 2WD/4WD z blokadą przedniego mechanizmu różnicowego / 4WD TRAIL ACTIV/ 4WD TRAIL
Wspomaganie kierownicy Dynamiczne wspomaganie kierownicy (DPS)
Zawiezenie
Przednie zawieszenie Podwójne ramię A z stabilizatorem / 20 cali (50,8 cm) skoku
Amortyzatory przednie SHOWA HPG piggyback 2.5 (podwójna prędkość kompresji, podwójna sprężyna)
Tylne zawieszenie 4-wahaczowy skrętny wahacz wzdłużny X (TTX) z stabilizatorem / skok 20 cali (50,8 cm)
Amortyzatory tylne SHOWA HPG piggyback 2.5 (podwójna prędkość kompresji, podwójna sprężyna)
Opony / Koła
Przdenie opony Maxxis Carnivore† 30 x 10 x 14 in.
Tylne opony Maxxis Carnivore† 30 x 10 x 14 in.
Koła 14 calowy stop aluminium
Hamulce
Przód Podwójne hamulce tarczowe 262 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłoczkowymi
Tył Podwójne hamulce tarczowe 248 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłoczkowymi
Wymiary
Długość, Szerokość, Wysokość 335.3 x 162.5 x 166.1 cm
Rozstaw osi 259.1 cm
Prześwit 35.6 cm
Podwozie Stal dwufazowa 980
Waga 701.3 kg
Pojemność przechowywania Łącznie: 9,4 l (2,5 galona) Schowek na rękawiczki: (6,2 litra) Konsola środkowa: 2,8 l (0.8 galona) Uchwyty na kubki: (0,4 galona)
Pojemność paliwa 40 L
Cechy
Wyświetlacz Wyświetlacz cyfrowy o przekątnej 4,5 cala z klawiaturą
Magneto 850 W
Oprzyrządowanie Gniazdo prądu stałego (10-A)
System antywłamaniowy System bezpieczeństwa z kodowaniem cyfrowym RF (D.E.S.S.™) z przyciskiem Start/Stop
Oświetlenie LED
Wciągarka Nie Dotyczy
Ochrona Zintegrowany przedni zderzak Drzwi boczne Pełna płyta ochronna HMWPE Tylny hak holowniczy
Cena detaliczna
7XRG MAVERICK X3 DS Turbo RR Catalyst Gray 29 540 €
Homologacja
MAVERICK X3 DS Turbo RR Catalyst Gray INT - NRMM
KONTAKT
Zapytaj o ofertę MAVERICK X3 DS TURBO RR