Cała siła modelu Commander XT z jeszcze bardziej agresywnymi funkcjami: zawieszenie Fox, 30-calowe opony XPS Hammer Force na 15-calowych odlewanych aluminiowych kołach z blokadą, reflektory LED i przedni mechanizm różnicowy Smart-Lok, przyciągają wzrok na szlakach, i spraw, aby szybko się obracały, zapewniając sportowy i stylowy wygląd.
Dziesięć lat dziedzictwa skoncentrowanego na kierowcach stworzyło podwaliny dla pojazdów side-by-side zbudowanych z myślą o dzisiejszych wymaganiach. Dynamiczne wspomaganie kierownicy (DPS) w trzech trybach, zapewniające precyzyjne prowadzenie i czyste emocje, łoże zrzutowe do zadań i tryb murawy, aby trawnik nie wyglądał jak szlak.
Chcesz grać. Chcesz pracować. Chcesz wszystkiego pomiędzy. Potrzebujesz legendy na kołach. Jest tylko jedna maszyna zaprojektowana, aby to się stało. Dopracowany nad wyrafinowaniem i przeprojektowaniem, jest to prawdziwy oryginał, tak wszechstronny jak Ty. Potrzebujesz zupełnie nowego dowódcy Can-Am.
Can-Am Commander to pojazd, który robi wszystko dla osoby, która to wszystko robi. Dzięki wysokiemu prześwitowi i opcjom dla wszystkich rodzajów jazdy, od wlotów powietrza z rurką po system szybkiego mocowania LinQ, ten wytrzymały Taskmaster pokonuje więcej terenu podczas każdej przygody, którą podejmujesz. Jeździj swobodnie na tym liderze w swojej klasie: wszechstronność, moc, zawieszenie i uciąg łączą się, tworząc tę wyjątkową jednostkę. Dowódca Can-Am przewiezie wszystko, czego tylko zapragniesz, i ma wolne miejsce na wszystko, co pakujesz. Lubisz pracować, ale lubisz też się bawić. Zrób to wszystko na tym prawdziwym oryginale.
Jest w nim miejsce na wszystko, co jest na pokładzie na następną przygodę. Od sprzętu myśliwskiego po narzędzia kempingowe, będziesz mógł trzymać wszystko tam, gdzie go zostawiłeś. Dzięki systemom LinQ. A dzięki długiej liście zintegrowanych funkcji i intuicyjnych akcesoriów odkryjesz nowe sposoby na to, aby za każdym razem, gdy go wyjmiesz. Dodaj bagażnik dachowy Adventure, pudełka modułowe LinQ lub bagażnik cargo. Ty to nazwij, mamy to.
Nowe opcje silników 700 i 1000R
Przejmij teren dzięki cichszej, płynniejszej, ale legendarnej jeździe z naszą technologią pDrive w 700 silnikach. Wszystko, czego oczekujesz od Can-Am. Skorzystaj z naszego systemu szybkiego reagowania (QRS) CVT z wentylacją o wysokim przepływie powietrza i elektroniczną ochroną paska napędowego w silnikach 1000R. Standardowe tryby jazdy SPORT i ECO™ pozwalają dostosować reakcję silnika i skrzyni biegów. Nie zatrzymuj się teraz.
Wiodąca w swojej klasie zdolność holowania do 2000 funtów (907,2 kg)
Dzięki uciągowi zwiększonemu do zdumiewającego 2000 funtów (907,2 kg) i wiodącej w kategorii pojemności skrzyni ładunkowej 29,5 x 45,2 x 10,6 cala, Commander jest potęgą z największym w tym segmencie skrzynią ładunkową do transportu brudu, ściółki i kołysać się wokół swojej nieruchomości.
Cichszy kokpit i zwiększona ochrona
Nawet jeśli jesteś daleko, liczy się to, co jest w środku. Nowe wnętrze skoncentrowane na kierowcy zapewnia komfort i funkcjonalność, które wykraczają poza granice. Wygodne i bezpieczne fotele kubełkowe dla maksymalnie czterech wytrzymałych kierowców, regulowany fotel kierowcy, szersze otwierane drzwi, pochylana kierownica, pełne miejsce poślizgowe, półdrzwi premium oraz sportowy dach w XT i XT-P. Panie i panowie, zajmijcie miejsca.
Wszechstronna i elastyczna konstrukcja
Łatwo dodawaj lub wymieniaj akcesoria na każdą przygodę pod słońcem (lub księżycem!) Walcz na pasach i linach? Nie ma mowy: utrzymuj ładunek łóżka bezpiecznie na miejscu dzięki wbudowanym punktom mocowania LinQ. Oznacza to również standardowe boczne schowki w skrzyni ładunkowej i wysokowydajne magneto o mocy 650 W do ulepszeń elektrycznych – stereo, oświetlenie, pługi i wiele innych.
Geometria kontroli nurkowania, gumowa tuleja Premium
Lepsze prowadzenie w każdych warunkach jazdy. Geometria kontroli nurkowania, przednie zawieszenie z podwójnym wahaczem A i stabilizatorem oraz wahacz skrętny (TTA) z stabilizatorem z tyłu zapewniają stabilność i pomagają wznieść się na jazdę w trudnym terenie. Wszystkie listwy X są wyposażone w łukowate ramiona z przodu iz tyłu, co zapewnia optymalny prześwit pod podwoziem.
Cyfrowo kodowane klucze systemu bezpieczeństwa (D.E.S.S.™)
Uzyskaj ochronę przed kradzieżą o najwyższym poziomie bezpieczeństwa. Nasza technologia szyfrowanego chipa umożliwia przeprogramowanie klucza do użytku ucznia. Unikalny kod ograniczający dostęp do elektronicznego układu zapłonowego Twojego Commandera.
Technologia CVT Quick Response System z trybem murawy
Aby zapewnić responsywność i niezawodność w każdym terenie, Commander wykorzystuje technologię CVT systemu szybkiego reagowania (QRS) z wysokim przepływem powietrza i elektroniczną ochroną paska napędowego. Tryby jazdy obejmują Turf, 2WD i 4WD z automatycznym blokowaniem przedniego mechanizmu różnicowego Visco-Lok† QE. Commander XT-P i X mr zostały zmodernizowane o technologię Smart-Lok, odpowiednio oferując skoncentrowane na wydajności tryby 4WD Trail ACTIV i 4WD MUD.
Przydatne miejsce do przechowywania.
Jedź z królem schowków.
7,3 galona (27,6 l) przechowywania obejmuje:
Komora schowka na rękawiczki: 4,1 gal (15,6 l)
Przechowywanie sterownika: 0,4 galona (1,5 l)
Konsola środkowa i uchwyty na kubki: 0,8 gal (3,1 l)
Przechowywanie bocznej skrzyni ładunkowej (po stronie pasażera): 1,6 galona (5,9 l)
Dwa panele boczne do przechowywania 3,0 l (0,8 galona)
Wytrzymałe koła i opony All-Terrain
Wybierz z naszej gamy opcji opon. Nasze testowane fabrycznie opony XPS są gotowe na każdy teren i pogodę i są specjalnie wykonane dla Commandera.
Wyświetlacz cyfrowy 4,5 / 7,6 cala z klawiaturą
Cyfrowe wyświetlacze o szerokości 4,5 i 7,6 cala z klawiaturą zawierają wszystkie ważne informacje o podróży, które są czytelne w każdych warunkach. Sprawdź swoją prędkość, czas, poziom paliwa, temperaturę silnika, przebieg i nie tylko. Wyświetlacz o przekątnej 7,6 cala w standardzie we wszystkich wersjach X.
Dynamiczne wspomaganie kierownicy w trzech trybach (DPS)
Dynamiczna konfiguracja wspomagania kierownicy zapewnia łatwe, bezpośrednie wspomaganie kierowania zależne od prędkości, z większą mocą przy niższych prędkościach, aby zmniejszyć wysiłek związany z kierowaniem i mniejszą przy wyższych prędkościach, aby zapewnić kierowcy maksymalne wyczucie kierowania.